Ik wil een product bestellen, maar deze kan ik op de site niet vinden, terwijl de foto nog op de site staat? Helaas is dit product waarschijnlijk dan uitverkocht. Wanneer u dit zeker wilt weten kunt u het beste contact opnemen via de chat of e-mail. U kunt ons bereiken op megscreahoek@gmail.com. Ik heb een product op de site gevonden wat gratis is, hoe zit dit? We werken op onze site met meerdere basisproducten. Deze zogenoemde basisproducten zijn nodig om bedrukte producten te kunnen verkopen. U kunt deze helaas niet los bij ons kopen. Wel kunt u ons vragen een bedrukking los te leveren. U betaald dan voor het bedrukte product, en krijgt het blanco product met de bedrukking los erbij. Deze kunt u dan ergens anders op plakken. Indien u een basisproduct bestelt zonder bedrukking, betaalt u eigenlijk niet voor het product. Als gevolg hiervan zullen wij de bestelling annuleren, en het betaalde bedrag terugboeken minus de gemaakte kosten. Ik heb een bedrijf in België en wil graag gebruik maken van intracommunautaire levering, hoe werkt dat? Via de website is dit niet automatisch te regelen. Wij leveren standaard onze bestellingen met een factuur met BTW. Uiteraard kunnen wij dit voor u aanpassen. Wanneer u een levering wilt onder de intracommunautaire regeling, vragen wij u uw bestelling via de website te plaatsen (plaats uw BTW nummer in het opmerkingen vakje), maar nog niet af te rekenen. Neem dan eerst contact met ons op, wij zullen u van de juiste factuur voorzien, waarna u deze kunt betalen. Door de handmatige handeling kan uitlevering van deze bestellingen langer duren. Wanneer u een intracommunautaire levering wil, maar deze inclusief BTW aan ons betaald, verrekenen we dit bedrag in de vorm van een kortingscode. Deze is onbeperkt geldig.